Tuesday, April 9, 2013

Result Keluar

Waaaa....
demam tak hilang lagi...
dah nak dapat berita tergempar...

serius aku cakap yang aku gementar sangat dengan berita
yang KEPUTUSAN FINAL KOLEJ keluar...

mana tidaknya...
lalai sangat diri ni...
winkkkkk...

apa - apa pun,
aku redha dengan apa yang aku perolehi...

nak pergi kerja pun hati tak senang...
nasib baik kerja petang...

pagi tu pula, telah ditugaskan untuk 
menghantar final assignment dewan bedah 
pada pada lecturer tertentu...

alang - alang dah kena hantar,
laju je kaki ni pergi ke EXAMINATION UNIT

mana taknya, hati dah gemuruh kan???
ALHAMDULILLAH lulus 3 kertas yang diduduki...

walaupun markahnya, 
tidaklah hebat macam rakan - rakan yang lain...

aku bersyukur sebabnya, dapat bahagiakan mama dan ayah...

ALhamdulillah....

No comments:

Post a Comment