Friday, April 12, 2013

Jom tengok Movie

Memandangkan aku kerja waktu petang...
Malam - malam yang sunyi dan tenang sesuai untuk aku....
merayap....

hahahahahahaahahahahahaha....

sebenarnya bukan apa pun,
cerita baru keluar dekat cinema...

tu yang semangat je diri ni nak pergi menonton...
sanggup redah hujan...
demi cerita yang diimpikan...

terlepas tiket jam 2245H 
sanggup aku tunggu jam 2420H
demi hajat yang diidamkan......

semangat punya pasal....
berakhir deng FRUST!!!!
citer tu bohsan sangat...
lambat pun ye juga???

penat aku tunggu cerita tu....
adoi hai.....
heheheheheheheehehe....
redha jelaaaa...
dah nak sangat tengok movie midnight....

padan muka aku!!!!

jom tengok movie apa yang aku tengok tu.....



p/s: aku bukan nak jatuhkan reputasi filem ni...tapi ni sekadar pandangan aku sahaja...maaf ye, filem ni tak menarik hati aku....

No comments:

Post a Comment