Thursday, March 28, 2013

Jom Berjimba...

hari - hari aku kerja..
belajar pun sama juga??
poyo je....
hahahahaahahahahahaaha.....

apa - apa je lah???
hari ni aku lepak kelar dengan member aku
lepak apa je???
tengok movie mid night je...
apa la sangat kan????
hahahahahaahahahahahahahaha...

cerita yang penuh penantian antara aku dan si buyut....
cerita G.I JOE 3D

dapat tengok 3D adalah impian aku...
tapi tak ada rezeki...

tiket penuh...
so aku tengok yang biasa je...
nak wat macam ana an???
tu je rezeki yang ada untuk aku???
heheheheheheheheehhehe....

nasiblah ada sekufu yang nak teman aku tengok movie..
kalau tak mati kutu aku, or mau2 aku liar macam dulu...

thanks my geng....

ni la geng aku, die nie Andy...


kte minum dulu sebelum movie...


lepas movie kita lepak-lepak dulu sebelum matahari terbit erk...

No comments:

Post a Comment