Monday, February 11, 2013

Cuti Lagi!!!!

cuti lagi laaaaa...
sapa kata aku dah kena balik KL...

dapat cuti sampai hari Selasa tau...
heheheheheheehehehe....

masa ni lah, nak menikmati cuti yang sebenar...
tengah khusyuk lepak dengan family....

tiba - tiba...
balik je rumah....
fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

melambak a.k.a berlambakan SMS dan MISSED CALL
dr MY LOVE...

rupanya...
dia turun MUAR...
macam tak percayaaaaaa....
sebabnya,
malam tu, aku dah bagi tahu yang aku tak ada dekat rumah..

memg degil je die tuuuuu...
fuhhhhhh.....
heheheheheehehehehehehe...

lepak TANJUNG kejap je dengan dia...
die datang dengan member...
nasib dengan member, kalau sorang - sorang...
kecian puloks....

heheeheheheheheheehehehehee.....

nak balik tu....
dapat adiah.....
waaaaaaa....
teruja lagi....




besar sangatttt....
terharu....
tapi wat muka slumber je....

sebab nak cover teruja....
heheheehehehehehehehee....

dia pulak macam pelik je tengok aku...
sebabnya...
aku tak de reaksi teruja langsung.....
heheheheehehehehehehe...

nasib la labu....
dapat GF macam owang nie...
heheheeheheheheheheehe....

totally sekarang aku dah ada 3 bear baru untuk menemani y ada dekat rumah tu!!!!!!

No comments:

Post a Comment