Tuesday, February 12, 2013

Balik KL vs Final Part 8


nampak tak, bear2 sy dh macam 1 Kelaurga....
nanti saya tambah sorang lagi dalam keluarga saya...
hahahahahaahahahahahahahaa...
gedikxxxxx....
ALaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
dah kena balik KL ke....
tu la, semalam belagak sangat...
kan dah tiba masanya untuk meneruskan perjuangan...

heheheheheehehehe...
balik KL dengan buah tangan a.k.a BOROI (nama bear MY LOVE)

sebabnya, kalau rindu boleh la tengok lama - lama...
heheheheheheehehehehehehehee...
(gediks puloksss...)


FINAL SEM 8
wahhhh...

memang banyak sangat WAHhhhhh....
dalam entry tahun 2013 ni...

mana tidaknya....
macam tak percaya je,
sekarang aku tengah menduduki FINAL EXAMINATION PART 8,
lagi beberapa bulan untuk aku bergelar JURURAWAT...
tapi sebelum tu, kena ada FINAL PART 9 DAN LJM dlu...
heheheeheheheheheeheheheee...
fuyoooooo.....

exam oh exam......
kau datang dengan jayanya...
ku harap aku berjaya melaksanakannya...
Insyallah....

untuk Part 8 ni...
aku ada 2 exam....
13/2/13 - Osce (peperiksaan praktikal)
14/2/13 - Research (presentation)

No comments:

Post a Comment