Saturday, February 9, 2013

1sr Present








waaaaa....
dah 4 bulan tak balik muar...
kali ni balik dengan jayanya...
gara - gara terlalu sibuk dengan PRAKTIKAL...

orang kata menuntut ilmU biar sampai ke liang lahad (betul ke peribahasa aku ni???)
heheheehehehehehee....

so, aku redha dengan apa yang tertulis pada qada n qadar aku....
walaupun mulut aku bising...
aku masih lagi kental teruskan usaha...

sebabnya, aku akan sentiasa fikir,
kalau aku ikut hati aku...
nanti mama dan ayah aku macam mana...

nanti sapa nak bagi dia kegembiraan...
walaupun aku tak pernah buat mereka bangga dengan apa yang aku ada sekarang ni...
tapi aku dapat rasakan yang mereka senyum dengan apa yang aku lakukan...

tetibe je post ni jadi sedih....
sepatutnya, post ni happy je...!!!

kan b8day aku, so kena lah happy2....
heheheheheheeheheheheheehehehehehe.....

hari ni, balik muar dengan kawanku y bernama LYNN.....
 

sampai rumah.....
huaaaaaa....
penatnya....
dah la malam.....
mmmmmm.....

masuk je bilik...
opssssss...
gelap sangat!!!!!
takut laaaaa....

mama, akak takut.....
(mama teman aku buka lampu bilik..)

wahhhhhhhhh!!!!!!!!
besarnyeeeeeee.....

muka senyum macam KAMBING (mungkin!!!)
heheheheehehehehehehe...

sebelum suka sangat,
p lepaskan HAJAT DULU!!!!!

sambung balik teruja dengan hadiah yang ada atas katil....
waaaaaaaaa.....

 




dalam hati:
thanks sangat - sangat mama...
akak sayang mama....
terharu sangat mama wat kezutan macam ni...

realiti:
thanks mama...
beli dekat mana...
cantek...
warna kgemaran tuuuu....
heheheheheeheheheee...


(nampak tak, dekat sini...keegoan aku untuk mengeluarkan kata -kata manis
untuk mama tu susah...pada aku tu semua poyo jeee a.k.a aku segan)

No comments:

Post a Comment