Wednesday, December 19, 2012

Yazid Burger

yeah!!!!!!!
sekian lama menunggu gaji bulan ni masuk....
aku dengan bangganya...
mengalukan sekufu aku untuk
makan buger..

dekat Shah Alam tue...
hahaahahahahah...

aku teringin sangat nak makan buger dekat sana...
tengok macam sedap dan harga die pun berbaloi...
aku rasa tak rugi...
haahahahahahaha...

terima kasih kawan sebab teman aku dengan
perangai pelik aku ni.....

kenyang dengan buger dan hati yang bergunga dengan
kehadiran kawan - kawan...

kedai tu tutup jam 2400H
tapi kami sampai 2330H
heheheheheeheh...
so...
selamat la kan....

bak kata orang tua....
BANGUN LAMBAT REZEKI LARI...

perkara ini lah yang kami alami....
datang kedai dah nak tutup buger pun habis...
sebenarnya...
nak makan buger y 1KG baru RM 40
tapi daging die dah habis...

maka dengan itu, kami pelu ambil yang 250mg RM 10
mula - mula nampak macam boleh kongsi - kongsi...
rupa - rupanya....
maisng - masing lapar...

terus ambil sorang 1 buger...
hahahahahaahahahahahahahaahah....

harga, size dan rasa amat berpatutan dan mungkin aku akan
jejakkan kaki dekat sini lagi...
heheheheehehehhehe....

kenyang dah...
happy pun dah....

setibanya dekat asrama....
macam biasa jam 2300H pintu pagar akan dikunci...

aku dan member yang lain akan memulakan aktiviti
yang boleh kata advanture laaa...

kami akan memanjat pagar ASRAMA....
kali ni, pemanjat pertama ESAH (bukan nama sebenar)

opssss....
guard hari ni..
nak ambil gambar kami!!!!

jom lari!!!!!!!!!

aku, mar dan wahi....
selamat melarikan diri....
esah pulak mencicit lari naik ke rumah...

hahahahahaahahahahahaahah....

aku memulakan skill yang ada sebelum ke sini...
iaitu, panjat dinding 6 kaki dibelakang asrama...
ALahmdulillah...
lepas dengan jayanya....

hahahahahahaahah....
tanpa bunyi, aku naik ke rumah...
untuk menukar pakaian dan turun ke bawah...
untuk membantu kawan - kawan yang lain...

rupa - rupanya....
member 2 orang lagi tu tak mampu memanjat dan mereka...
waaaaa...
hampir 95% nak kantoi dengan gurad nie....

ops....
belakon jadi student yang bakal menduduki exam esok hari...
ahahahahahahaahahahahaha....

sambil - sambil....
tengok keadaan member 2 orang tu...

selepas 1 jam.....
selamat juga mereka memanjat...
hampir salah seorang dari mereka...
nak menangis sebab....
tinggal sorang je yang tidak dapat
melepaskan diri...
hahahahaahahahahahahaha...

makan kenyang -kenyang...
pastu bersenam....
malam hari....
adventur sangat....

nasib tiada kecederaan yang dilaporkan....
segalanya berakhir dalam 0200H....

usha sikit gambar kita: - 



ni la kedai yang aku tunggu - tunggukan sehingga gaji kali ni...

 

syafik, aku dan mar


syafik dan aku

 amer, esah, dan wahi


buger kami!!!!!

(p/s: gambar panjat memanjat, tak dapat ditontonkan..)

No comments:

Post a Comment