Saturday, December 15, 2012

Final Research

Terlalu sibuk dengan keretas kerja yang perlu dilakukan...
Malam ni merupakan malam terakhir aku untuk menyiapkan Kertas Kerja..
tajuk untuk research aku adalah

Kajian Tentang Pemberian Nasihat Kesihatan 
Kepada Pesakit Dikalangan 
Pelajar Dari Tahun 3 Semester 8

tajuk ni agak menarik untuk dipertengahkan
mana tidaknya...
ia merupakan rutin harian kami semasa dan selepas melakukan
apa - apa sahaja prosedur...

niat dihati untuk meningkatkan lagi mutu kerja
dan kesihatan pesakit kalau memberi nasihat kesihatan

heheheheehehehehe....

gempak tak niat aku....

dalam kesibukan nak menyiapkan kertas kerja ni...
sebahagian ahli kumpulan kami keluar over night dekat luar..

kononnya, nak tenangkan fikiran dan tingkatkan mutu
kertas kerja....
heheheheheehehehehehehe...
macam gempak je.....

kita orang pergi melepak ke Putrajaya....
fuyuuu....
aku dah lama sebenarnya tak pergi ke sana...

heheheheheehehe...
macam seronok je dapat lepak dekat sana...
tenang dan riang je.....
heheheheheheheeheh....
jom usha gambar dekat sana....

gambar banyak...
tapi dalam kamera bukan dalam handphone nie....

apa yang aku paparkan adalah....
gambar yang dalam handphone iPhone 4S je....


aku seorang diri....


kawan yang sporting


saya sayang awak

No comments:

Post a Comment