Saturday, December 29, 2012

Movie CZ 12

waaaa...
hari minggu terakhir aku dekat rumah
nanti dah mula praktikal...
dah tak boleh balik rumah lagi...

mmmm....
ari ni aku gerak ke Melaka
dengan Wahi dan Am...
 apie sangat...

tapi mula - mula perancangan...
balak Wahi ikut sekali...
memandangkan die merajuk dan tak boleh nak tunggu 2 jam
dalam perjalanan kami untuk ambil dia....
dia balik Skudai ikut hati dia je....
mmmm.....

kami ni macam buah comel je ingat cerita dia....
 dalam hati membara juga...
mana taknya...
die belah gitu je.....

kononnye, 
tak nak susah an aku la apa laa...
tapi kalau wat macam tu, lagi susahkan diri sendiri...
pelik pula aku macam nie!!!!!

dah laaaa...
THE PASS IS GONE....

sekarang movie yang aku tengok tu memang best..
dan tak kering gusi gelak dan
tengok aksi - aksi yang lasak

walau apa pun terjadi....
thanks to Am coz teman saya dan kawan saya untuk
hari ini....

walaupun awak banyak diam 1001 bahasa 
dalam perjumpaan kita kali ini...

saya minta maaf kalau ada buat salah...

No comments:

Post a Comment