Saturday, December 1, 2012

Fuhhhhh.....

dah lama aku tinggalkan blog tercinta ni...
fuhhhhhhhhhhhhhhh.....
eee, sebuk je habuk ni....

mai sini aku bersihkan sikit...
yeahhh.....
an dah bersih....
waaaaaa...
penatnya kemas blog ni...

hahahahaahahahaahahahahahaahahahaha.....

hai semua....
selamat datang ke blogaku yang tak seberapa ni...

dah hampir 1 bulan aku tak update kisah hidup aku kan....
bukan tak nak update...
tapi sibuk sikit dengan RESEARCH yang tak seberapa tu 
dan aktiviti lain yang perlu aku tempuhi...

selain daripada itu, aku sekarang 
lebih banyak meluangkan masa untuk mengikuti perkembangan semasa...
waaaaa...

poyo je kan...
tu semua dusta....
hahahaahahahahahaahahahahaa

sampai sini dulu aku punya mengarut...
nanti aku cerita lagi erk...
hahaahahahahahahahaa...

No comments:

Post a Comment